Platforma e-Zamówienia nowe funkcjonalności – konferencja dla Zamawiających

Uprzejmie informujemy o naszym kolejnym wydarzeniu organizowanym przez Urząd Zamówień Publicznych tym razem związanym z elektronizacją zamówień publicznych!

Złożą się na nie konferencja oraz panel szkoleniowy poświęcony Platformie e-Zamówienia.

Podczas wydarzenia omówione zostaną najważniejsze sprawy związane z elektronizacją procesu zamówień publicznych od strony prawnej, a przede wszystkim od strony praktycznego działania funkcjonalności dostępnych na Platformie. W szczególności będziemy chcieli Państwu nie tylko opowiedzieć ale również zaprezentować działanie nowo udostępnionego Modułu ofert i wniosków.

Konferencja odbędzie się w trybie online w dniu 9 listopada 2021 w godzinach 10:00 – 15:00. Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem poniższego formularza zgłoszeniowego do 28 października 2021 r.

Równocześnie w odpowiedzi na Państwa zapotrzebowanie związane z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia tą Konferencją oficjalnie inicjujemy ustrukturyzowany cykl konferencji/warsztatów związanych z praktycznym funkcjonowaniem tego narzędzia. W najbliższych miesiącach, planujemy  zorganizować w wielu miastach w całej Polsce warsztaty dotyczące praktycznych aspektów związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia. O szczegółach poszczególnych wydarzeń będziemy informować Państwa z wyprzedzeniem.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO UDZIAŁU W NAJBLIŻSZEJ KONFERENCJI

LINK NIEAKTYWNY, NABÓR ZAKOŃCZONY

Liczba uczestników konferencji jest ograniczona, zatem prosimy o zgłaszanie jednej osoby w ramach INSTYTUCJI.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

Przejdź do góry strony