Zakończone odbiory Etapu II – Komunikat z dnia 26.10.2020 r.

W nawiązaniu do wcześniejszych informacji dotyczących postępów prac przy realizacji Platformy e-Zamówienia, uprzejmie informujemy, iż pomyślnie zakończono odbiór Etapu II.

W ramach Etapu II, odebrany został Moduł Tożsamości, Portal Dostępowy Platformy oraz System Obsługi Zgłoszeń.

Zgodnie z zapowiedzią w dniu 2 listopada br. nastąpi udostępnienie użytkownikom Modułu Tożsamości umożliwiającego rejestrację podmiotów w roli Zamawiających, Wykonawców lub innych Użytkowników, Systemu Obsługi Zgłoszeń i Portalu Dostępowego Platformy.

Jednocześnie  do dyspozycji użytkowników oddany zostanie komponent edukacyjny który zawierać będzie interaktywne instrukcje ukazujące „krok po kroku” udostępnione funkcjonalności systemu wraz z wersją demonstracyjną zawierającą m.in. proces rejestracji, obsługi zgłoszeń, zakładania kont podmiotów.

O dalszych postępach prac będziemy informować na bieżąco.

Przejdź do góry strony